sobota, 14 czerwca 2014

Libster Blog Awards

Nominację do Libster Blog Awards jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za ,,dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym), oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował...

Dostałam nominację od Heleny Winkler i Agnieszki Greta za co bardzo dziękuję :*

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Pytania od Heleny: 

1.Jak masz na imię?

2. Co byś zrobiła gdyby okazało się, wygrałaś bilet na koncert 1D?
3.Jaki masz znak zodiaku?
4.Ulubiona aktorka?
5.Do jakich fandomów należysz?
6. Ulubiona piosenka?
7.Jaki jest twój ulubiony przedmiot w szkole?
8.Gdzie chciałabyś zamieszkać?
9.Masz rodzeństwo?
10. Ile masz lat?
11. Skąd pomysł na bloga?



Odpowiedzi: 

1. Nel (nienawidzę go ble) 

2. Jezu nie jestem w stanie sobie tego wyobrazić haha umarłabym ze szczęścia zanim bym na niego pojechała. Już teraz nie mogę uwierzyć, że jadę do Dusseldorfu i zobaczę 1D, a co dopiero jakbym wygrała te bilety :O

3. Ryby :3

4. Myślę, że Jennifer Lawrence

5. Jestem Directioner, Vampette, Sheerio, Harmonizer i Neon

6.  W tym momencie ty chyba Sweater Weather - The Neighbourhood

7. Angielski :)

8. Gdzieś na Wyspach Brytyjskich, nie koniecznie musi być to Londyn 

9. Tak, dwie cudowne starsze siostry :D

10. 15 :D

11. Na wattpadzie natknęłam się na to opowiadanie i stwierdziłam ze fajnie by było je tłumaczyć :)



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Pytania od Agnieszki:


1.Jak masz na imię?

2. Ile masz lat?

3. Gdzie chciałabyś zamieszkać w przyszłości?
 

4. Do jakich fandomów należysz?

5. Masz rodzeństwo?

6. Ulubiona piosenka?
 
7. Ulubiony aktor?
 
8. Ulubiona książka/film?


9.Co byś zrobiła gdybyś spotkała One Direction?
 
10. Jaki jest twój znienawidzony przedmiot w szkole?
 
 
11. Skąd pomysł na bloga?
 


 Odpowiedzi:

1. Nel

2. 15 :)

3. Wyspy Brytyjskie 

4. Jestem Directioner, Vampette, Sheerio i Harmonizer

5.  Tak, dwie starsze siostry :D

6. Sweater Weather - The Neighbourhood

7.  Theo James *o*

8. Jest ich wiele,bo dużo czytam i w tym momencie uraczyłam trzecią cześć Delirium i jest cudowna 

9. Nie jestem w stanie sobie tego wyobrazić haha TU MACZ EMOŁSZIONS XD

10.  Niemiecki ugh -.-

11.  Na wattpadzie natknęłam się na to opowiadanie i stwierdziłam ze fajnie by było je tłumaczyć :)


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Nominuję:










I pytania dla was :) :

1. Jak masz na imię?
2. Ile masz lat?
3. Ulubiony film?
4. Ulubiony kolor?
5. Do jakich fandomów należysz? 
6. Ulubiony dzień tygodnia?
7. Ulubiona piosenka?
8. Masz jakieś hobby?
9. Masz jakieś zwierzątka :3 ?
10. Ulubiony sport?
11.  Masz rodzeństwo?

2 komentarze: